Wednesday, October 27, 2010

Uitgeleend

Geen inspiratie vandaag, ondanks de tijd die ik mezelf heb gegeven en de borrel die ik heb ingeschonken. De rust in mijn hoofd is even zoek, er speelt te veel tegelijk, te veel dingen die mijn aandacht trekken.
Heb jij wel inspiratie, dan zou je een boek kunnen schrijven :-). Of een dichtbundel, of een prentenboek.
Ik heb het schrijven van een boek wel eerder aangehaald maar ik heb nu een uitgever gevonden die het je makkelijker maakt. De voorwaarden zijn gunstiger voor beginnende schrijvers. Je kunt er je boek laten uitgeven en je kunt het uitgeven in eigen beheer. En van alle titels die Boekscout uitgeeft, gaat één exemplaar naar de Koninklijke Bibliotheek. Hoe 'cool' is dat? De bieb levert je echt geen passief inkomen maar het is toch 'kicken' om je boek bij de bieb in het schap te hebben?

Succes!
O, de link naar de uitgever nog een keer: Boekscout

No comments:

Post a Comment