Friday, October 8, 2010

Biertje?

Goedemorgen, bijna -middag, ik houd het kort vandaag want ik heb iets verrekt in mijn rug, waarschijnlijk met het heerlijke knutselen aan het kraamcadeautje (dat erg in de smaak viel, de winkel komt echt...). Ik kan niet zo lang typen of überhaupt rechtop zitten vandaag.

Maar de ideeënmachine gaat door hoor: Ik heb met een vriendin al eens bedacht dat reclames verzinnen ons wel een leuke bezigheid leek. Ik kan niet zeggen wat de aanleiding was want ik moet dat ideetje zelf nog even insturen. Insturen naar het volgende dus: Brandfighters. 
Het is weer hetzelfde principe als Namingforce en de IdeaConnection maar nu gaat het over reclames. De grote merken willen graag gebruik maken van de originaliteit die heerst onder amateurs. Bij Brandfighters kun je je inschrijven op een wedstrijd reclamemaken bij een bepaald merk. Je kunt vervolgens een filmpje of een idee insturen en dan is het wachten op een juryberaad enzo.

Beats zelf een reclamebureau opzetten en klanten zoeken, toch?

No comments:

Post a Comment