Saturday, October 9, 2010

Elk nadeel...

Zo, ik ben blij dat ik gisteren heb toegegeven aan de pijn in mijn rug en dat ik gewoon op bed ben blijven liggen. Niet dat ik veel keus had, maar toch. Nu is het over.
Het stoeien met de kruik op mijn rug bracht me wel weer een ideetje. Want zo'n kruik blijft natuurlijk niet precies op de goede plek liggen. Strak hemd erover dan gaat het wel enigszins maar het is uiteraard verre van optimaal. Nu hoef ik dat wiel niet meer uit te vinden; je hebt heel fijne grote warmtepleisters (die ik natuurlijk niet in huis had). Jammer dus dat ze er al zijn, wat geld verdienen betreft, maar je kunt er nog steeds op verdienen, bedacht ik me. Ik weet namelijk een plekje waar de fijnste warmtepleisters zijn te vinden (niet die met het hete van pepers erin waardoor je rug verbrandt) voor een prikkie. En met een prikkie bedoel ik zeker een kwart tot de helft van wat je voor die akelige en dure betaalt bij de drogist. Goed, wat let me om die dingen groot in te kopen en ze voor meer geld te verkopen via internet? Niets eigenlijk...dus ik denk dat ik zo maar eens ga inkopen (dan heb ik ze in ieder geval zelf in huis als de pijn onverhoopt weer terug komt).

Dus, merk jij dat producten duur verkocht worden terwijl dat niet hoeft (en dat weet niet iedereen), verkoop ze dan zelf voor minder dan wat mensen nu betalen maar voor meer dan jij ze koopt natuurlijk. Houd rekening met de verzendkosten, producten die door de brievenbus passen zijn het best met winst te verkopen.

No comments:

Post a Comment