Thursday, September 2, 2010

Besparen

Vandaag weer een besparingstip in plaats van een regelrechte verdientip.
Maar ja, als gezegd: besparen is ook geld verdienen eigenlijk, toch?

Voor veel mensen zal het een dooddoener zijn maar op de een of andere (voor mij compleet vage) manier, voor anderen dus niet...

Doe niet iedere dag boodschappen! Zorg dat je altijd dingen in huis hebt om wat van te maken. Na het werk even een kant en klaar maaltijd halen omdat dat zo makkelijk is en je immers niets in huis hebt, is zó duur! Serieus, daar kan ik een week van koken. Geen grapje! En lekker ook nog. (Mocht je trouwens interesse hebben in dat soort zuinig-maar-lekker-leven-recepten, meld dat dan even, dan maak ik er een blog over :-)). Anyway, zorg dus dat je spullen in huis hebt en maak ook gebruik van grootverpakkingen. Moet je eens opletten in de supermarkt, wat twee speklapjes kosten per kilo en wat een kilo kost per kilo (;-)). Doe je wat je nu niet nodig hebt toch in de vriezer, eventueel al met marinade? O, ik moet oppassen, anders wordt dit dadelijk al mijn recepten&tips-blog...

No comments:

Post a Comment