Tuesday, September 7, 2010

Friemeldepiemel

Nee hoor, het vervolg op Licking Your Lady is er nog niet...
De titel slaat meer op friemel dan op piemel ;-). Omdat ik mezelf nu eens in de week een knutselmiddag heb gegeven, kan ik lekker aan het friemelen en frutselen. Kaarten maken van theezakjes gaat me te ver en van 3D-kaarten knippen wordt mijn schoonmoeder heel gelukkig maar ik niet. Waar ik wel zin in heb (en het moet natuurlijk geld opleveren hè) is lampenkappen maken. Ik heb namelijk een tijdje terug een oude lelijke kitschlamp opgekalefaterd met een stuk van mijn allermooiste maar van lange naar mini getransformeerde jurk en ik was spontaan verliefd op mijn nieuwe lampje. Dus ik denk dat ik maar eens wat ga struinen op zoek naar goedkope en/of lelijke en/of kapotte (knutselen met elektriciteit vind ik ook erg leuk...dat heb je als je vader elektricien is hè) lampen... Schilderen, stofferen, knippen, plakken...
En dan verkopen natuurlijk. Via Marktplaats, of ik maak een leuke webwinkel via zo'n gratis webbouwer en gratis host en domeinnaam.

No comments:

Post a Comment