Saturday, September 4, 2010

De moeite waard om te proberen?

Op het internet worden veel online-jobs aangeboden. Ik kreeg gisteren ook weer een mail over zo'n programma dat zegt dat je zo een paar duizend per maand kunt verdienen vanuit huis door data-entry werk te doen of enquêtes in te vullen. Ik bekijk ze kritisch. Toch zou ik er heel graag eens één proberen. Maar al hebben de meesten een prima niet-goed-geld-terug systeem en gaat het maar om maximaal 50 euro (meestal veel minder) om zo'n systeem te kopen, ik kan het geld nú niet missen. Mocht iemand anders het gaan proberen, dan hoor ik graag de resultaten!

Voorbeelden:
Social Media Jobs Exposed (geld verdienen met Hyves en Twitter enzo)
Work at Home Success Kit
Legit Online Jobs


Als ik geld heb, ga ik zelf eens iets proberen. Zeker omdat ik pas een training heb gevolgd van een miljonair die niet heel veel verstand had van internet (echt, ík heb er meer verstand van) maar er wel mooi rijk mee was geworden. Gewoon omdat hij ondermeer op zo'n programma was gestuit en het had toegepast. En dan kom ik meteen weer bij een leerpuntje voor mezelf: ik zie, ik wéét dat hij echt gewoon netjes het stramien volgt zoals het hem wordt geleerd, 'niet nadenken, gewoon DOEN'. En daar heb ik dus moeite mee! Ik ben erg slecht in het klakkeloos opvolgen. Stronteigenwijs zeg maar gerust. En ik ben toch echt bang dat ik een conclusie moet trekken: mijn eigenwijsheid hierin levert mij geen geld op! Als ik eens gewoon mijn kop houd en DOE wat wordt gezegd, dan word ik misschien wel miljonair...

No comments:

Post a Comment