Tuesday, August 31, 2010

Youtube

Ai, ik heb mijn publiek hier weer in de steek gelaten... Nou ja, het zit zo, hoofdpijn krijg je ook als je niet in loondienst bent :-), alleen hoef je je bij niemand af te melden. Nou ja, ik bij jullie dus eigenlijk.
Naast die hoofdpijn van gisteren heb ik vandaag alleen maar ideeën gehad die (nog) niet voor aan de grote klok zijn. Vertel ik dus nog wel eens over, misschien.

Vandaag daarom pas op het eind van de dag eentje van de plank:

Die filmpjes die op Youtube staan; Heb je wel eens bekeken hoeveel 'hits' die krijgen? Als geld maken op internet alles van doen heeft met traffic genereren, dan moet dat een heel goede ingang zijn! Er zijn echt de meest stomme filmpjes die zo al 300.000 bezoekers hebben. Dus is het een kwestie van uitzoeken welk genre de meeste hits krijgt en een filmpje maken lijkt me. Of een serie foto's in een powerpointpresentatie bij een liedje, doet het ook goed... (Of een videoclip voor bij m'n carnavalshit :-)...heb nog geen aanmelders trouwens..!)

No comments:

Post a Comment