Wednesday, September 8, 2010

Niks huilen!

Vandaag in de aanbieding wederom een ideetje in het kader van 'niet uitgeven is ook geld verdienen':

Ik ben een grote fan van ruilhandeltjes. Er zijn namelijk heel veel dingen die jij goed kunt of leuk vindt om te doen waar een ander dat niet heeft. Dan ruil je toch? Ik heb eens met een vriendin een massage geruild tegen een reiki-behandeling. En ooit een chocoladetaart tegen een knipbeurt. Ik geloof dat ik ook nog eens iets voor mijn moeder heb gedaan, ik weet niet meer wat, in ruil voor een pot schroeven (zij wilde hem niet en ik was er blij mee). Zo zijn er echt heel veel dingen te verzinnen die je met gesloten beurs kunt regelen. Kijk eens goed naar jezelf, waar ben je goed in, wat vind je leuk? En in je omgeving, heeft echt iedereen dezelfde kwaliteiten en interesses als jij? (Als dat laatste zo is, schrijf me dan want dan kunnen we samen met dat unicum vast geld verdienen...vreemde verschijnselen zijn altijd in trek op youtube)

Enne...aan mijn middelste zusje en mijn moeder: verzin maar iets wat ik nog voor jullie kan doen in ruil voor alle knipbeurten! (en kan er iemand langskomen want het wordt erg lang ;-))

No comments:

Post a Comment