Tuesday, September 28, 2010

Op weg naar...

Zo, dit had ik eerlijk gezegd zelf niet verwacht. Ik ben vandaag over de helft met deze site, als ik op de titel af moet gaan. Ik had niet gedacht dat ik zo ver zou komen. En ik vind het alleen maar steeds leuker worden. Ik weet niet of ik stop bij 101, hoor.
Hier schrijven, iedere dag een nieuw idee ´posten´, geeft me lucht. Ik hoef niet in paniek te raken dat ik dadelijk de huur niet kan betalen, ik schrijf immers iedere dag een nieuw idee om geld mee te verdienen op. Er zijn echt genoeg manieren om geld te verdienen zonder baan, zonder werkgever. Je moet gewoon een beetje creatief zijn in je gedachten...of mijn blog lezen natuurlijk :-).

En spontaan heb ik op deze mijlpaaldag dus geen nieuw idee om direct geld te verdienen...
Wat ik wel voor je heb, is een gratis e-boek waar ik zelf erg blij van werd en wat me anders heeft leren denken over mijn geld en mijn dromen. Beetje á la The Secret maar het is eigenlijk al een heel oud boek.
Als je op de tekst 'Click here!' onder Mr Wattles klikt, kom je op de site van een netwerk van The Science of Getting Rich. Dan klik je op het genoemde boek (plaatje rechts boven) waarna je op een pagina komt waarin wordt vertelt wat je allemaal krijgt als je je abonneert op de nieuwsbrief. Dit is allemaal gratis natuurlijk. Je krijgt dus in ieder geval het e-boek The Science of Getting Rich. En dat is écht de moeite waard, vind ik dan...


Click here!

No comments:

Post a Comment