Saturday, September 11, 2010

Slinger je oplossingen de wereld in

Jippie, gevonden!

Eergisteren schreef ik over bedrijven die je betalen voor je ideeën als je onder de 30 bent én HBO of WO doet of gedaan hebt. Aangezien ik óók al niet meer in aanmerking kom voor een CJP en een Interrail-kaart en studiefinanciering en nog meer van die leuke dingen, heb ik het er nu eens niet bij laten zitten. Ben verdorie niet bejaard! Met mijn hoofd is niets mis, ik word immers alleen maar ouder en ......, juist ja, Wijzer!

Bla bla, lang verhaal. Korte versie:

Capture Ideas

Als je hierboven klikt, kom je op de site van IdeaConnection waar de ideeën van iedereen welkom zijn! Tenminste, voor zover ik nu heb gezien. Er zijn allerlei wedstrijden, bedrijven kunnen hier hun problemen melden en jij kunt ze oplossen.

No comments:

Post a Comment