Wednesday, September 22, 2010

In cognito

Als je het leuk vindt om te winkelen...Nee, dat moet ik anders zeggen...Als je wel eens wat koopt in een winkel, of naar de bioscoop gaat of in een restaurant gaat eten of een dienst afneemt ergens....dan kun je daar geld mee verdienen. Je moet dan alleen een vragenlijst invullen na je aankoop/etentje.

Met andere woorden: ga bijverdienen als Mystery Shopper! Ik geloof dat het principe altijd hetzelfde is: je krijgt een vergoeding voor je actie, niet voor de aankoop. Dus pas op dat je geen dingen gaat kopen die je niet nodig hebt ("Alles wat je niet nodig hebt is te duur!"). Maar voor de dingen die je toch wilt kopen/doen, kan dit best wel leuk zijn. Ik kwam pas ook ergens iets tegen (moet je zelf even zoeken, ik weet niet meer waar) over sauna's beoordelen... Ga je wel flink van zweten, van dat werk...maar toch, leuke job ;-)!
Ik ga het zelf in ieder geval eens uitzoeken, ik houd er wel van als mijn kritische kant beloond wordt ;-).

Hier wat voorbeelden van sites:

Multi-value
AQ-services 
Storesupport

No comments:

Post a Comment