Friday, September 24, 2010

En Gaston...wat heeft ze gewonnen?

Je hoort wel eens mensen roepen: "Ik win nooit wat!" Het grappige is dat dat vaak mensen zijn die nooit ergens aan meedoen :-).Ik moet dan steeds denken aan dat grapje over God en die man die klaagt dat ie nooit wat wint. Ik kan er natúúrlijk niet op komen nu...bottom line is in ieder geval: Je moet wel zelf een lot kopen!

Maar goed, over loterijen had ik het al eens gehad hier. Een andere manier om jezelf de mogelijkheid te geven om veel geld in één keer te kunnen winnen en dan ook nog eens zonder eerst al dat geld te betalen voor de loten waarop geen prijs valt, is meedoen aan spelshows op televisie. En er zijn er genoeg! Je moet geloof ik alleen op tijd 'lucht hebben gekregen' van een nieuwe show om je aan te kunnen melden want de kandidaten zijn over het algemeen snel gevonden.

Ik heb een paar sites opgezocht die je in de gaten kunt houden om er op tijd bij te zijn:


RTL  (klik op 'Kandidaten gezocht')
NET 5
SBS 6
Veronica TV
kandidaten-gezocht.nl

(het zijn de directe links naar de 'meedoen met spelshows pagina's van de zenders)

No comments:

Post a Comment