Thursday, September 2, 2010

Feeling lucky?

Tja, als je totaal inspiratieloos bent wat geld 'maken' betreft, kun je natuurlijk altijd nog een gokje wagen met loterijen...
Nu ben ik daar zelf niet zo heel gelukkig mee, al denken mensen in mijn omgeving dat ik dat dus wel ben omdat ik vaak dingen win. Mind you: ik win/won vaak dingen omdat ik met heel veel prijsvragen meedoe/deed. En als je meedoet heb je namelijk 100% meer kans om te winnen dan wanneer je niet mee doet. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de loterijen alleen moet je daar dus voor betalen. De prijzen die je kunt winnen zijn dan ook veel beter maar ja, omgerekend heb ik pas ongeveer 60 euro betaald voor een bak ijs van de postcodeloterij!

Er zijn natuurlijk mensen die wel mazzel hebben bij de loterijen (ik heb een vriendin die alleen loten koopt als ze voelt dat ze gaat winnen, wat ze dan vervolgens ook altijd doet!).

Ik geef hier de link van een prijsvragensite voor mensen die het net als ik vooral gratis willen proberen, en voor een internationaal loterijen-ding (kwam ik pas tegen, ik weet nog niet zeker of het wat is).


Prijsvragen

The Lotter


En ik denk dat ik binnenkort mijn eigen site Gratis & Winnen nog wel eens zal updaten en in een ander format zal gieten...

No comments:

Post a Comment