Sunday, September 12, 2010

Friends in high places

Ik zoek niet zozeer 'friends in high places' als wel 'vrienden in productie' en dan het liefst in China :-).
'Vrienden in productie' klinkt wel raar overigens, hoe zal ik het zeggen; ik wil vrienden die een fabriek hebben of die vrienden hebben die een fabriek hebben (nee, dat is geen fout in de zin ;-).

Soms heb je van die productideeën die je gewoon direct gemaakt wilt hebben. Dat er zeg maar, op het moment dat je het bedenkt, in China al een lopend bandje wordt geïnstalleerd. Zodat je snel de verkoop kan starten (in plaats van dat je de volgende ochtend de bezwaren ervan gaat zien en er toch maar geen werk van maakt) en geld kan verdienen.

Goed, ik schrijf toch maar op wat ik gisteravond had bedacht, ik ga er nu toch (nog) niets mee doen (en als jij wel vrienden in 'productive states' hebt en het wilt produceren...je weet me te vinden...ik hoef maar een paar procent :-)).
Gisteravond werd ik door mijn liefje gemasseerd en de schat had zo'n pittenkruik warm gemaakt om op mijn schouders of voeten te leggen. Heerlijk is dat. Mijn ideetje is dus zo'n kruik, je kent ze wel, die zak met pitten die je op kunt warmen in de magnetron of op de kachel. Maar dan in een andere vorm zodat je er iets in kunt stoppen (twee keer iets groter dan A4 op elkaar en aan drie kanten, -kort-lang-kort-, dichtgenaaid). Je kunt zo'n kruikenzak dan gebruiken om je massage-olie in te verwarmen en om later de voeten van degene die je aan het masseren bent, in te stoppen. Ik zie het persoonlijk wel zitten eigenlijk...altijd warme olie als je gemasseerd wordt en warme voeten!

No comments:

Post a Comment