Tuesday, April 16, 2013

Toch een goed idee

Vandaag ben ik behoorlijk aan de duffe kant vandaar dat dit een hele korte wordt.

Ik heb in 2010 geschreven over betaald krijgen voor het hebben van reclame op je auto en dat ik het me wel duidelijk was dat de bedrijfjes die hier in 'handelden' niet veel goeds in de zin hadden waarschijnlijk.
Je kunt naar mijn oude blogbericht gaan via deze link: Toch niet zo'n goed idee

Maar toen ik vorige week bezig was over reclame in je tuin en dat ik een bedrijf had gevonden dat een advertentielocatie zoekt voor hun eigen borden, zag ik dat datzelfde bedrijf óók je auto wil als reclamelocatie. En dan is het natuurlijk een ander verhaal. Niet dat schimmige gedoe als waar ik eerder over schreef, maar gewoon een bedrijf dat jou rechtstreeks betaalt voor hun eigen sticker op jouw auto.

Bij dezen de link voor als je interesse hebt: Skichalet op je auto
Ik houd ermee op voor vandaag. Tot morgen.

No comments:

Post a Comment