Saturday, April 27, 2013

I like geld verdienen (/geld verdienen met facebook 1)

Zit je op facebook? Dan heb ik nu iets voor je gevonden om daarmee geld te verdienen. Niet veel, zo ver ik nu kan zien, maar je hoeft er ook maar bar weinig voor te doen.

Via Likebux krijg je opdrachten om een bepaalde facebookpagina te liken. En daarvoor krijg je tussen de 6 en 20 cent. Niet veel, akkoord. Maar ja, het zou eigenlijk ook wel raar zijn als bedrijven je een euro zouden betalen per like toch? Wees eerlijk.
Anyway, je kunt dus geld verdienen door zelf te klikken en je krijgt een percentage van wat mensen die zich via jou aanmelden verdienen. Dat maakt het toch wel weer leuker.

Ik weet niet hoeveel opdrachten er verstrekt worden via de site, hoe vaak je nieuwe pagina's te zien krijgt om te liken. Vooralsnog heb ik nu drie dagen de zelfde opdrachten gezien en is er niets bij gekomen. Maar ik houd je op de hoogte.

Je logt in via je facebookaccount en de voorwaarden zijn dat je minimaal 40 vrienden hebt en dat je je woonplaats, geboortedatum en geslacht hebt ingevuld aldaar.
Je kunt laten uitbetalen als je in totaal 5 euro hebt verdiend. Ik beloof bij dezen dat ik het jullie zal vertellen wanneer dat bij mij het geval is, zodat je een beetje een indicatie hebt van de snelheid/traagheid waarmee het gaat.

Ik ga de komende week nog verder zoeken naar mogelijkheden om geld te verdienen met facebook.
Dus hopelijk komt er een vervolg...(vandaar de wellicht voorbarige titel)

No comments:

Post a Comment