Saturday, April 13, 2013

Stilstaan is zonde

Weer wat nieuws gevonden om geld te verdienen zonder er überhaupt voor te hoeven werken. Nou ja, gevonden, ik zag gewoon een advertentie voorbijkomen. Ik kom gewoon niet meer toe aan het verzinnen van nieuwe ideeën, er is al zoveel om over te schrijven dat gewoon aangeslingerd komt (bestaat die uitdrukking wel?). Anyway, ik hoéf dus voorlopig niet eens origineel te zijn... bij dezen dus weer de originaliteit van een ander:

Bij Snappcar kun je je eigen auto verhuren aan anderen. Mijns inziens een handige manier om geld te verdienen aan je auto als je hem toch maar weinig gebruikt. Of als je heel duidelijk voor ogen hebt in welke periodes je hem altijd of absoluut nooit gebruikt.
In eerste instantie leek me dit een bijzonder moeilijk te regelen idee, qua benzinegeld, verzekering, verkeersboetes, schadegedoe, de betrouwbaarheid van de huurders en de afwaardering van je heilige melkkoe. Maar ik heb de site goed doorgelezen en ik moet zeggen dat het er naar uitziet dat ze (heb ook een smoelenboek gezien) het goed voor het elkaar hebben. Je auto (qua lease-auto's is in ieder geval met Athlon een afspraak gemaakt) is verzekerd, en ook de rest van wat ik hierboven als beren op de weg noemde, is voor zover ik kan zien afgetikt. Ik ben eigenlijk best onder de indruk. Snappcar heeft Centraal Beheer Achmea, Athlon, Rabobank en de ANWB als partners.

De daghuurprijs van je auto bepaal je zelf. Een tientje daarvan gaat naar Snappcar.

De voorwaarde is dat je een auto moet hebben...en dat ie in goede staat is, z'n/haar APK goed heeft doorstaan en dat jijzelf van het betrouwbare soort bent. Maar van dat laatste ging ik wel al uit...anders kwam je vast niet op mijn blog, dan ging je wel een bank beroven.


No comments:

Post a Comment