Monday, April 29, 2013

Lees je rijk

Vandaag een tip voor een boek dat deze week uitkomt en dat ik absoluut wil hebben en dat ik jou bij dezen ook van harte kan aanbevelen. (Ja, dat weet ik nu al, de schrijfster is gewoon goed en ze weet waar ze over praat)
Het maakt mijn blog voor vandaag overbodig, één blogbericht in ruil voor een boek met tips om rijk te worden.

Waar doen ze het van


 16,95
Waar doen ze het van?





Drs. ing. Erica Verdegaal is econoom en publicist. Ze schrijft over persoonlijke geldzaken voor onder meer NRC Handelsblad, TROS Radar, de Geldgids van de Consumentenbond en maandblad ZIN.





Het boek is beschikbaar op 1 mei 2013 maar je kunt het wel alvast reserveren. Ik kan zelf niet wachten. Ik ben héél benieuwd. En ik vind het bijzonder jammer dat ik deze week niet jarig ben.

No comments:

Post a Comment