Sunday, April 28, 2013

Zeg, weet je dat je ontzettend veel op Maxima lijkt?

Ergens vorig jaar zag ik bij de kussenafdeling van Ikea iemand die ontzettend veel op Maxima leek. Zo sterk dat ik bijna op haar af was gelopen om te zeggen dat ze daar geld mee kan verdienen. Ik heb het niet gedaan toen, de wens naar een goed kussen ging even voor op het aanbieden van ideeën om geld te verdienen.
Ik was het hele voorval al lang weer vergeten toen we bij de snelkassa achter ons diezelfde dame mét bewaking zagen... Ik denk niet dat ze mijn geldmaakidee interessant had gevonden, een prins trouwen is ook best een goede inkomensboost.

Nu lijk ik zelf totaal niet op Maxima (al hebben we beiden een prins gevonden :-)) maar als ik dat wel had gedaan was de geldmaker daar! Ik lees hier bijvoorbeeld in een (ouder) artikeltje van RTL Nieuws over iemand die op Kate Middleton lijkt en daarmee 800 euro per uur verdient.

Als jij vindt dat je zo voor een heel bekende persoon door kunt gaan, waag dan je kans. Ik heb wat sites voor je gevonden die lookalikes aanbieden. Ik neem aan dat je ze zo aan kunt schrijven om je aan te melden, stuur wel even een fotootje mee hè.

Allelook-a-likes.nl
Artiestboeken.nl
Foppersinconcert.nl

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de impersonaties niet echt heel treffend vind, dus misschien kom je vrij snel in aanmerking voor een look-a-like-job.

Mocht je willen checken op wie je lijkt, dan is hier nog een app waarbij je een foto van jezelf kunt invoeren, dan kijkt de techniek als wiens lookalike jij geld kunt gaan verdienen...


No comments:

Post a Comment