Thursday, January 27, 2011

Werken aan mijn horizon

Beste mensen, ik stop met iederedageennieuwidee.blogspot.com.
Niet dat ik het niet leuk vind om de stukjes te schrijven, niet dat ik niet héél veel geleerd heb, niet dat ik het onprettig vind om met jullie op deze manier contact te hebben.
Wel omdat mijn focus verkeerd is. Ik kríjg iedere dag een nieuw idee, omdat ik me daarop richt. Ik kán rondkomen van mijn geld, omdat ik me daarop richt. Maar ik sta dus nu stil. Ik sta stil omdat ik precies krijg wat ik wil. En wat ik wil, of heb gewild, is te matig. Of niet genoeg voor nu. Nu moet ik het rijk worden echt echt echt gaan willen. Ik moet niet meer iedere dag een idee willen hebben, ik moet een idee gaan uitwerken, ik moet hard gaan visualiseren en ik moet een goed plan bedenken.

Ik word financieel vrij en rijk, punt.
Je hoeft me niet te geloven, zolang ik het zelf maar doe, dan komt alles goed.

Dus, voor nu: dank voor het lezen! Ik zal hoogstwaarschijnlijk in een andere vorm wel weer iets gaan schrijven, dus misschien tot een andere keer.

No comments:

Post a Comment