Friday, March 22, 2013

Hallo?

Hallo? Is daar nog iemand?
Ik eh...kom weer terug.
Met wat schroom na mijn stellige mededeling van een dikke twee jaar geleden.

Maar ik zal heel eerlijk gewoon direct met de deur in huis vallen. Ik ben nog steeds niet puissant rijk (ook niet niet puissant rijk). Ik leef daarentegen wel nog steeds. En ik heb geen baan en geen uitkering. Mijn lief zorgt voor het onderdak en de verzekeringen en ik zorg dat we met gemak van één inkomen kunnen rondkomen. Maar ik heb mijn dromen allerminst opgegeven. Wat zeg ik, ik heb de wetenschap, het brandende verlangen, niet de rug toegekeerd; ik word stinkend rijk! (Dat moet de maker van Brise ook gedacht hebben)

Ik heb dit gewoon gemist. Het was wel vermoeiend soms om íedere dag te móeten schrijven maar eigenlijk hield het me scherp en gaf het juist energie.

Dus, hier ben ik weer. Hopend mijn plekje te kunnen veroveren in blogland en hopend op z'n minst één iemand een goed idee te geven om geld te verdienen zonder baan. Ik hoor graag van je.

No comments:

Post a Comment