Sunday, January 16, 2011

Zorgverzekering al uitgezocht?

Ik weet niet of iemand van jullie daadwerkelijk de verzekering heeft stopgezet voor het einde van het jaar om vóór het einde van januari een nieuwe af te sluiten, degene die voor dit jaar de beste prijs biedt? Ik wel in ieder geval en ik zou jullie nog laten weten wat goedkoop is dit jaar.

Nu, eigenlijk kost het me dit jaar bijna negen euro meer dan vorig jaar maar the bastards hebben nu eenmaal allemaal hun prijzen verhoogd (mijn aanname dat er dan ook wel meer service aan vast zit, zal wel een heel domme zijn...).

Ik ben wederom uitgekomen bij Zekur, van Univé in ieder geval. En dan moet ik erbij zeggen dat ik niet heb vergeleken op aanvullende verzekeringen. Ik kijk wel naar wat de mogelijkheden zijn overigens, qua aanvullingen, en dat moet je ook zeker doen, maar kijk dan wel goed! Wat geeft die aanvulling je eigenlijk echt? En heb je dat nodig, redelijkerwijs?

Mocht je overigens ook naar Zekur willen, gebruik dan mijn code: Z4d316b9K2897feR, dan krijgen jij en ik allebei €12,50.

De andere verzekering die overigens ongeveer net zo goedkoop is, is AnderZorg.

En als je zelf een goede vergelijking wilt maken, op basis van jouw wensen, kijk dan eens op een van deze sites:

Independer Zorgverzekeringen

Verzekeringsite

Zo, ben blij dat ik het weer uit heb gezocht voor dit jaar, het is toch altijd even puzzelen en héél goed lezen.
Daarom snap ik ook wel dat niet iedereen ieder jaar opnieuw er 'even voor gaat zitten' hoor, maar geloof me, het loont de moeite!

No comments:

Post a Comment