Wednesday, December 1, 2010

Toch al duur genoeg...

Om het leed dat geld uitgeven aan cadeautjes heet deze nieuwe dure maand iets te verzachten:
Mocht je je cadeautjes online bestellen (bijzonder goed voor te stellen nu het zo guur is buiten), let dan goed op alle acties die er zijn. Als je bijvoorbeeld bij Cosmox of Selexyz iets bestelt, schrijf dan ook altijd meteen een recensie. Bij de eerste kun je een bon van 50 euro winnen, bij de tweede eentje van 25 euro. Heb je toch leuk weer wat terugverdiend als je wint.

Van bovenstaande acties weet ik het alleen van die boekensites, maar ik zou zeggen: blijf goed kijken of je niet toevallig geld terug kunt krijgen bij je aankopen. Trouwens, ik heb het al eerder gehad over 'online spaarprogramma's' als Euroclix en Moneymiljonair, hierbij kun je ook je spaartegoed opkrikken als je iets bestelt bij verschillende online winkels als in ieder geval Cosmox en Bol. Je krijgt geld (een klein percentage van je aankoop) als je iets koopt, dus je bent dan in ieder geval goedkoper uit.

Er zijn trouwens ook vaak acties bij bijvoorbeeld Groupdeal voor als je iets leuks wilt geven in de sfeer van een uitje ofzo. Zij geven echt goede kortingen. Je moet je wel inschrijven en dan krijg je geloof ik iedere dag wel een mailtje van ze maar er zitten wel echt leuke acties bij. Soms zit er net dat uitje bij dat jij in je hoofd hebt maar dan met 70% korting ofzo.

Hetzelfde geldt voor Ibood. Hier hebben ze één ding per dag in de verkoop met kortingen tot 90%, maar ja, je moet wel geluk hebben denk ik, om precies jouw ding op een bepaalde dag te treffen. Ik heb persoonlijk nog niets met deze site gedaan maar ik hoorde er pas mensen over praten. Het schijnt in trek te zijn.

En een laatste tip voor de cadeautjes: er is nog steeds niets mis met een beetje creativiteit hoor, het kost alleen wat meer tijd. Maar als die je niet te duur is, leef je uit, dit is de mooiste knutseltijd van het jaar!

No comments:

Post a Comment