Tuesday, December 14, 2010

Om te geven en te krijgen

Goed, in het kader van cadeautjes voor de kerst (ik ben zelf meer een Sinterklaas-type maar mijn schoonmoeder ´doet aan kerst´ dus ik zal toch maar met beide feesten meedoen), heb ik een enorm goede aanrader, of eigenlijk twee, voor je om te geven of om te vragen. Aanraders waarmee je direct of indirect geld gaat verdienen, absoluut!
Mijn leven, mijn denken over hoe te leven en hoe met geld om te gaan is namelijk heel erg veranderd door twee boeken. En ik raad jullie met klem aan ze te gaan lezen.

De eerste, daar heb ik al eerder over geschreven, dat is het boek van Annemarie van Gaal:


Dit boek was voor mij de start van het aanpakken van mijn huishoudboekje en de schop onder mijn kont om te stoppen met roken.





Het tweede boek kwam later in mijn leven en dat wil ik snel weer eens opnieuw lezen eigenlijk. Eigenlijk denk ik elke dag wel aan dingen die deze Timothy Ferriss in zijn boek zegt. Hij schrijft over het bereiken van financiele vrijheid, op jouw manier (en dat je daar je baan niet voor op hoeft te geven, dan doe je pas straks, als je daar zin in hebt).

Een werkweek van vier uur
Een werkweek van vier uur
Timothy Ferriss


(Op beide boeken kun je klikken om naar de desbetreffende bol.com-pagina te gaan waar meer informatie staat)



No comments:

Post a Comment