Thursday, December 2, 2010

Ommetjes maken

Dit is zeker geen origineel idee en het voelt voor mezelf een beetje alsof ik een tweederangs ideetje bij jullie drop maar zo is het eigenlijk niet bedoeld. Zo moet ik het zelf ook niet voelen, ik schrijf dit geldmaakidee immers op omdat er toch echt mensen zijn voor wie het een eye-opener zal zijn.

Er zijn mensen die een hond hebben. Honden moeten uitgelaten worden. Er zijn mensen die werken. Als je werkt kun je je hond niet uitlaten. Ergo: hier kom jij met al je vrije tijd en je zin om een ommetje te maken! Ik heb geen idee wat mensen je zullen betalen, ik denk dat je daar snel genoeg achter bent. Vraag nooit te weinig in ieder geval. Bedenk dat je niet áltijd zin hebt om de hond uit te laten en dat je dan zelf een stok achter de deur nodig hebt.

En wat denk je van een kattenoppas- en plantenwatergeefservice? Ik weet zeker dat er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in een betrouwbaar iemand om op het huis, de planten en de dieren te passen als zij met vakantie zijn. Moet je natuurlijk wel echt betrouwbaar zijn. Als je dat niet bent, dan heb je dit idee zéker niet van mij!

Om mee te eindigen vandaag:
Ik kwam een forums-pagina tegen met héél veel informatie over allerlei landen. Informatie die erop werd gezet (in fora dus) door reizigers zelf. Anyway, ik was dus aan het zoeken omdat ik zelf pas die geweldige reis heb gewonnen en ik kwam ook op deze site weer een wedstrijd tegen waarmee je een reis kunt winnen. Bij deze kun je twee vliegtickets winnen en ik gun jullie ook een kans. Niet dat ik persé mijn eigen kansen wil verkleinen maar ik wil niet meer horen 'dat ik altijd zoveel geluk heb', terwijl ik gewoon aan veel dingen meedoe. Dus, als je zelf hebt meegedaan en ik win ze tóch, dán pas mogen jullie zeggen dat ik altijd geluk heb, akkoord?

Als je op dit plaatje klikt, kom je direct op het juiste forum voor de wedstrijd:

No comments:

Post a Comment