Monday, December 6, 2010

Leer maar van mijn fouten

Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar er is een korte poos geweest in het leven van mijn blog, dat er advertenties van Google op mijn pagina stonden.
Met die advertentiemodule van Google, Adsense genaamd, kun je geld verdienen. Op een blogspot-pagina als deze kun je kiezen om 'met Google in zee te gaan'. Dat betekent in dit geval dat zij advertenties die bij de inhoud van jouw tekst passen, vermelden op jouw site. Als andere mensen klikken op die advertenties, dan krijg jij geld.

En dan komt nu de waarschuwing en de reden dat deze geldmaakmodule niet meer op mijn blog te vinden is: KLIK ZELF NIET op de advertentie en laat vrienden/familieleden ook niet heel vaak klikken. Vergis je niet, die mensen van Google letten héél goed op.

Ik heb zelf niet geklikt maar ik heb dus wel uitgeprobeerd of het werkt als ik anderen vraag te klikken. Nou, dat werkt dus heel even en dan word je eruit gewerkt!

Dus, neem mijn (wederom gratis) advies ter harte: gebruik Google Adsense, het geeft je de mogelijkheid om met iedere site wat geld te maken. Maar leer van mijn fout; ik heb het truukje al uitgeprobeerd zodat jij het niet meer hoeft te doen (en als straf mag ik nu nooit meer op Adsense).

No comments:

Post a Comment