Wednesday, December 15, 2010

Lonely this Christmas

Op teletekst zag mijn lief gisteren dit bericht:

Mét muziek
Eigenlijk had ik ook wel aan iets dergelijks gedacht maar omdat het toch gaat over geld verdienen aan eenzame mensen, wist ik niet zeker wat ik ermee moest doen. Wat eigenlijk onzin is, waarom zou je geen geld kunnen verdienen aan iemands eenzaamheid of verdriet als je iemand daarmee helpt? Ik bedoel, zórgen dat iemand eenzaam wordt of blijft, dat is gemeen. Maar iemand helpen en daar geld mee verdienen, daar is toch niets op tegen?

Je zou een etentje kunnen organiseren voor eenzame mensen, of inderdaad iets dergelijks opzetten als 'Kind Fairy' hierboven doet, wat een beetje op me overkomt als een mannelijke geisha's-uitzendbureau, maar ja, ieder z'n ding natuurlijk...

No comments:

Post a Comment