Monday, August 2, 2010

Zo'n nummer dat blijft hangen

Met het volgende idee loop ik eigenlijk al veel langer rond maar op de één of andere manier gun ik mezelf de tijd niet om nu eens een dag uit te trekken om in alle rust een lied te schrijven. Er schiet zo vaak een mooie zin door mijn hoofd waarbij ik denk 'daar moet ik iets mee', om er vervolgens dus weer niets mee te doen.
En toch moet er geld mee te verdienen zijn dus ik vind dat het er ooit van moet komen. Hoor je ook niet zo vaak een nummer op de radio waarbij je denkt 'leuk, maar dat kan ik eigenlijk beter!'...schrijf dan! Of als je muziek kunt maken, schrijf mij dan aan :-)! Ik denk van mezelf (tot het tegendeel bewezen is en zolang ik het niet probeer, wordt er geen tegendeel bewezen...zou ik het daarom niet proberen??) dat ik wel een songtekst kan schrijven maar ik heb echt de ballen verstand van muziek componeren. Dus...wie wil met mij een nieuwe hit maken? We gaan voor top 40 of een goede carnavalskraker, als het maar goed geld maakt :-)

No comments:

Post a Comment