Sunday, August 29, 2010

Beetje vroeg?

Het is nog een beetje te vroeg misschien(?) maar ik bedacht me net dat ik ook best Sinterklaasgedichten kan verkopen :-). Zo los, of op bestelling. Gaat me best aardig af al zeg ik het zelf.

Dus, onthoud: als je straks iemand ziet worstelen met het verplichte gedicht, denk dan aan mij...

Dit idee kwam net op, toen ik een vriendinnetje aan de lijn had. Vraag me niet hoe we op Sinterklaas kwamen... En het grappige is, dat je natuurlijk wel vaker ideeën hebt, die je direct weer vergeet omdat het nu geen winter is, of omdat die of die nog lang niet jarig is, of omdat je er zelf nu even niets mee kunt; een blog als dit zorgt toch wel mooi dat je (ik dan in dit geval)ze opschrijft. Dus: begin een blog! Of koop gewoon een leuk opschrijfboekje. Zorg in ieder geval dat je vanaf nu geen goede ideeën zomaar weggooit door ze gewoonweg te vergeten.

No comments:

Post a Comment