Thursday, August 26, 2010

Loop niet in zeven sloten tegelijk..maar spring wel in het gat in de markt!

Ik heb van mijn moeder geleerd dat je als je boodschappen doet of gaat winkelen en daarbij 'aanbiedingen' ziet, je altijd moet bedenken dat alles wat je niet nodig hebt, te duur is. Nu bedenk ik me dat heel vaak en zo kan ik dan ook heel zuinig leven. Maar soms ga ik dus wel op aanbiedingen in die ik niet nodig heb...in de hoop dat er heel veel mensen zijn die de aanbieding niet zien en het dan van mij voor de gewone prijs weer kopen :-).

Zo heb ik pas op de markt een nieuwe cocktailjurk gekocht (had ik zeker niet nodig, sterker nog, het was bij lange na mijn maat niet), voor, houd je vast: 2 euro! Echt prachtig jurkje, satijnachtig, met onderrok en corsage-achtig ding. Echt te super om te laten hangen voor die 2 euro. En die heb ik dus mooi voor 32 euro verkocht op marktplaats. Best snel verdiend hè?

Zo zie ik ook in winkels wel eens wat liggen of hangen waarvan ik zeker weet dat ik het voor meer geld dan verkopen dan wat ik ervoor moet betalen. En dan koop ik dus wel eens dingen die ik echt niet nodig heb. Het allerleukste is nog wel dat je de spullen ook kunt kopen en als het je niet snel lukt om te verkopen, dat je ze dan weer terug brengt naar de winkel...

No comments:

Post a Comment