Wednesday, August 25, 2010

Something old, something new...

Nee hoor, ik heb het niet over trouwen...al zag ik net op mijn site Making Money Online een advertentie van google: 'Marry a millionaire!'  Tja, is ook een idee natuurlijk, past in principe in het rijtje ideeën om geld te verdienen zonder baan :-).

Maar ik bedoel eigenlijk met het 'oud' en 'nieuw' van de titel van deze post dat je ook oude dingen als nieuw kunt maken. Ik zit de laatste dagen veel op marktplaats. Ik kom daarbij zoveel spullen tegen die als ze een ander kleurtje krijgen, andere pootjes, ander beslagje, ontzettend hip zijn. Eigenlijk is het niet eens zoveel moeite. Ik heb ook ooit zo'n oude ptt-telefoon uit de jaren 80 beschilderd en aan een vriendin gegeven, zij krijgt daar veel positieve reacties op. Volgens mij is hier best geld mee te verdienen.

Ja, het idee is zo oud als de weg naar Rome...maar er ís geld mee te verdienen als je er zin in hebt.

No comments:

Post a Comment