Wednesday, August 18, 2010

Goede Site

Om de daad bij het woord te voegen; Ik heb een website gemaakt over goede doelen. Ik liep er zelf eens tegenaan dat ik niet goed wist aan welke organisatie ik mijn 'goededoelengeld' wilde geven. Ik heb nu een website gemaakt met allerlei goede doelen op een rij.

Tenminste, ik begon met een website te bouwen (ik ben de laatste maanden hard bezig geweest met mezelf dat soort dingen leren en vooral leren hoe ik dat gratis kan doen natuurlijk :-), ik zal een andere keer vertellen waar je dat soort dingen vandaan tovert) en toen bedacht ik me dat het eigenlijk ook prima kan in een blog...en dan is het dus zo klaar!

Ik heb in deze sessie weer vanalles bijgeleerd over blogger, erg leuk, er is zoveel mee te doen. Ik ga hierna snel weer een andere maken, ik verzin vast wel iets om erop te zetten.

Voor vandaag, check out my new site: WelkGoedDoel.blogspot.com

Mocht je hulp nodig hebben een blog te maken, mail maar!

No comments:

Post a Comment