Monday, August 2, 2010

Alle beetjes helpen

Wat ook wel grappig is, als je het niet erg vindt om veel mail in een mailbox te krijgen, is een site als MoneyMiljonair, zie de advertentie hiernaast. Via deze site krijg je veel mails waarop je moet klikken om geld te krijgen. Het is centenwerk hoor maar als in de titel: Alle beetjes helpen.

Het is dus wel beduidend meer moeite dan die spaarrekening openen via die
Bank of Scotland. Want die 30 euro is natuurlijk wel héél snel verdiend. Maar ja, er zijn natuurlijk niet áltijd van dat soort superacties, deze doet het ook maar tot eind augustus.

Een ander geld verdienen met klikken op mailtjes-programma, gelijk aan MoneyMiljonair is Euroclix. Ik geloof dat die twee elkaar niet echt veel uitmaken. Ik ben gewoon lid van allebei, ik klik braaf op de mailtjes (wat kan mij het schelen) en ik krijg mijn geld...

Hier nog meer van dit soort programma´s, er zijn er vast meer:

OnlineCashen.nl
Doublepoints
Ladymail

No comments:

Post a Comment