Friday, August 20, 2010

Straks, als ik geld heb...

En ik blijf goede hoop houden dat straks niet ver meer is... Straks ga ik van geld geld maken. Als ik nu van ideeën geld kan maken, dan moet straks geld van geld maken een eitje zijn.

Ik heb pas een spel gekocht van Robert Kiyosaki, de schrijver van 'Rich Dad, Poor Dad'. Het heet 'Cashflow' en het leert je hoe je uit de ratrace komt. Het geeft je echt een andere kijk op geld. Het spel is wel een investering moet ik zeggen (al heb ik er uiteindelijk eigenlijk betaald voor gekregen om het in bezit te hebben door er drie te kopen en twee weer door te verkopen :-)) maar het is zeker de moeite waard.

Het maakte me ook duidelijk wat ik straks wil doen met mijn geld: Panden kopen, opknappen en weer doorverkopen!

P.S. mocht je sneller geld willen verdienen online dan door mijn blog te lezen ;-), (hierbij gaat het om een paar honderd euro per maand), dan zou je een boek als dit eens kunnen proberen: Online geld verdienen - De Methode

No comments:

Post a Comment