Monday, May 6, 2013

Probeer het nu maar

Vandaag weer eens een besparingstip. Nou ja, ook een beetje verdienen maar dan in natura.
Ik doe nu al drie jaar mee aan allerlei geld-terug-acties. Je kent ze wel. Van die producten in de supermarkten met stickers erop: Probeer Nu Gratis enzo. Bij mij in huis is alles wat A-merk is, gratis of gewonnen :-).

Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen absoluut geen zin hebben om daadwerkelijk steeds de bonnetjes op te sturen of gegevens in te voeren op het internet. Maar als je gratis producten wilt zodat je minder boodschappen hoeft te kopen (want wat maakt het mij toch uit met welk merk wc papier ik mijn billen afveeg), dan is het toch wel de moeite waard. Ik heb net voor je uitgerekend dat ik gemiddeld per maand voor 13 euro aan gratis boodschappen heb. Dat is op jaarbasis toch 156 euro. Toch mooi meegenomen?

Daarnaast heb je ook sites die je producten toesturen om te testen (niet meegerekend hierboven). Het is dan wel de bedoeling dat je je mening geeft over het gebruik van die producten. En het liefst hebben ze dat je er reclame voor maakt.

Drie sites waar je producten kunt testen:
trnd.com
buzzer.nl
theinsiders.eu

Dus, heb je nog geen geldmaker/geldschieter/briljante ingeving voor een passieve inkomensstroom gevonden (net als ik) en wil je wel gratis tandpasta, wc papier scheermesjes, kaas, brood, koeken, drankjes, wasmiddelen en verder alles wat je nog meer kunt bedenken? Gebruik dan toch maar mijn tip van de dag.

No comments:

Post a Comment