Monday, May 13, 2013

Kortwieken

Ik heb gisteren mijn haar voor het eerst in járen weer eens door een echte kapper laten knippen (normaliter laat ik mijn moeder, mijn zusje of mijn lief er gewoon wat afhalen, meestal is het recht). En ook meteen een heel stuk. Zeker 15 tot 20 cm en aan de voorkant wel meer omdat het nu rond is. Zo kort heb ik het in geen twintig jaar gehad.

Oké, sorry, totaal niet interessant.

Maar ik zag wel die hele bos op de grond liggen en later in de vuilnisbak en toen ben ik toch maar even gaan googelen. Wat blijkt? Er lag toch zeker voor €60,- in de vuilnisbak! Tenminste, ik heb één site gevonden, via marktplaats die dat biedt. Eerlijk is eerlijk, de site ziet er wat 'dodgy' (bij gebrek aan een op dit moment in mijn hoofd beschikbaar Nederlands equivalent) uit maar je weet het niet... Ik kwam ook veel verwijzingen via fora naar 'de eigen kapper' tegen. Misschien moet je daar eens vragen wat je paardenstaart opbrengt. Of bij een haar-extensionshop.

Ach, het ís een manier om aan geld te komen natuurlijk... Niet briljant, verre van. Voor een keertje wel meegenomen misschien. 

Mocht je trouwens nu zin hebben gekregen om hoe dan ook te gaan voor een frisse, korte lentekop en je hóeft er geen geld voor, dan kun je je haar ook doneren aan Stichting haarwensen.nl (voor pruiken voor kinderen) of de Nederlandse haarstichting (voor haarstukken voor vrouwen met borstkanker).


No comments:

Post a Comment