Monday, March 25, 2013

Blog je suf

Er zijn mensen die een fatsoenlijk maandsalaris bij elkaar bloggen (ik dus niet...). Het kan goed zijn dat ik hier al ooit over geschreven heb maar A. Ik weet niet alles meer en B. Er is weer veel gebeurd in de wereld, ook in de blogwereld.

Ik zag van de week nog een meisje bij DWDD (in een item over how-to filmpjes op Internet, daar heb ik zéker al over geschreven maar voor inspiratie kun je onderstaand filmpje goed gebruiken) dat met het bloggen over make-up haar geld verdient.


Het meisje heeft een youtubekanaal en een blog en dat is haar fulltime geldmaker geworden.
Ze krijgt geld van adverteerders. Ze heeft namelijk meer dan 75.000 bezoekers per dag!

Ik heb ook pas gehoord van iemand die via het bloggen over een bepaald onderwerp allerlei producten krijgt om uit te proberen en om dus over te schrijven. Liefst positief neem ik aan :-). Hierbij wat tips van dit soort beautybloggers over geld verdienen met bloggen en het krijgen van de producten die jij wilt:

www.beautylab.nl: hoe krijg ik gratis producten?
liefske.blogspot.nl: het krijgen van producten voor je blog
beautygloss.nl: tips voor beginnende beautybloggers

Nu heb ik zelf wel nagedacht over voor welk bedrijf ík, of mijn blog nou interessant zou zijn. En ik weet al wat ík ga doen...
Ik ga de Staatsloterij en de Lotto aanschrijven!
Ik wil namelijk best de jackpot van de Staatsloterij testen en daarover schrijven. Ik zal positief zijn...
En 'Die grootste kans om miljonair te worden' van Lotto, nou, valt dat even binnen mijn geldmaakmodel...

No comments:

Post a Comment