Sunday, June 2, 2013

Inplakken 2.0

Over vakanties gesproken...ik denk dat je best geld zou kunnen verdienen met het maken van fotoboeken voor andere mensen.
Wat een rotklus zeg! Het is wel leuk om al die foto's te zien maar ik vind het wel een hele klus die altijd langer duurt dan je denkt én waar je (ik in ieder geval) lang tegenaan kunt hikken, oftewel uitstel dat bij mij doorgaans leidt tot afstel.

Dus ik dacht: wat ík irritant vind, vindt een ander misschien een eitje. Sowieso is het maken van een fotoboek voor een ander misschien wel makkelijker en leuker dan voor jezelf. Net zoals afwassen bij een ander veel beter te doen is dan afwassen in je eigen huis...

Daarom denk ik dat er best geld te verdienen is met het maken van fotoboeken voor anderen. Je kunt je dienst verkopen via Fiverr.com en Fray. En misschien krijg je wel de geest en zet je een complete website op, of begin je naar aanleiding van dit berichtje een bedrijfje met een fotoboekenmaakservice.

Hoeveel van jullie hebben er immers niet nog foto's in de computer van een vakantie, een bruiloft, een wereldreis, die eigenlijk nog steeds een album verdienen?
Anderen hebben dat ook!

No comments:

Post a Comment