Monday, November 29, 2010

Oh Oh denneboom

Ik weet niet waar jij woont en hoe duur de kerstbomen zijn waar jij woont maar ik weet wel dat ze in Amsterdam duur zijn. Schrikbarend duur. Als je te laat bent met het kopen van een boom in een tuincentrum of een bouwmarkt dan betaal je al snel 40 euro voor een boompje op straat. En dan heb je niets bijzonders hoor.
Dus...mocht je nou zin hebben om veel bomen te regelen en een aanhanger én een vergunning om op straat te mogen verkopen, en ook nog eens zin hebben om een paar dagen lekker rode wangen te krijgen...ga dan wat naaldbos verkopen aan de stadsmensen. Zij groen, jij geld.

Óf...verkoop ze online. Waarschijnlijk aan diezelfde stedelingen. Je kunt ze laten afhalen of je gaat ze (voor meer geld) bezorgen. In ieder geval hoef je niet buiten te gaan staan.

Ik heb trouwens ook gehoord van iemand dat je bomen kunt huren. Maar nu weet ik dat niet meer zeker, misschien was het een ander verhaal, dat hierop leek en maak ik er nu een verhuurservice van... In ieder geval is het een optie. En of het idee nu al bestaat of niet, ik geloof niet dat die markt al verzadigd is.

Iemand nog meer ideeën om geld te maken met kerstbomen?

No comments:

Post a Comment