Friday, July 30, 2010

Ehm...bijna iedere dag een nieuw idee

Beste mensen,

Mijn excuses, het leven haalde me even in...Geen tijd om ideeën op te schrijven en eigenlijk teveel aan mijn hoofd om geïnspireerd te zijn. Maar, hier is de nieuwe start!

Het idee van vandaag: let heel goed op acties, die je bijvoorbeeld ziet op internet. Soms ligt het geld echt op straat. Zoals bij deze actie van de Bank of Scotland. De bank heeft nieuwe klanten nodig en doet een goed bod. Nu ben ik zelf nogal sceptisch van aard, ik ga niet zomaar overal op in en ik geef niet graag mijn gegevens, maar dit heb ik toch echt gewoon gedaan. Ik heb nu een nieuwe spaarrekening, altijd handig, aangezien het toch echt mijn doel is om niet alleen financieel vrij maar ook rijk te worden is én ik heb zomaar, met niks eigenlijk 30 euro verdiend. Maar voor de goede orde, voor degenen die denken dat ze wel genoeg rekeningen hebben: je kunt gewoon de rekening openen, je geld ontvangen en overboeken naar je eigen tegenrekening en de spaarrekening verder vergeten (of opzeggen, wat jij wilt). Gewoon doen! De actie loopt tot 31 augustus.

No comments:

Post a Comment